Awak


Awak ,
Terima kasih kerana menerima saya ketika yang lain membuang saya.
Terima kasih kerana sayang saya ketika yang lain membenci saya.
Terima kasih kerana masih dapat menerima saya walaupun awak tahu kisah silam saya.
Terima kasih kerana berusaha membawa saya kepada Allah ketika yang lain tidak sanggup untuk membawa saya kepada Allah.

Walaupun tidak kekal sampai ke impian , tapi saya bersyukur.

Bersyukur dapat kenal awak.
Bersyukur Allah hadirkan awak dalam hidup saya.
Bersyukur Allah pinjamkan awak untuk saya walaupun hanya seketika.

Awak,
Bukan awak yang ubah saya.
Tetapi Allah.

Awak cuma 'orang tengah' yang Allah hadirkan untuk mengubah saya.
Terima kasih Ya Rabb....

Awak,
Terima kasih untuk semuanya....
Akan saya jaga surat awak dengan baik...

Semoga, Allah redha awak. Semoga Allah permudahkan urusan awak di dunia dan di akhirat. Semoga Allah temukan awak dengan wanita yang solehah.


                                                                                                                                 With Blessed,
                                                                                                                                      your aqi

No comments:

Post a Comment